22.5.07

Ferdig. Swallowtail Shawl.


Ja, jeg har vært på reise og hva er bedre på reise enn et skikkelig strikketøy og en god mp3-spiller (med gode podecast-programmer) på øret? OK, da, det fins andre ting som matcher, men likevel, det er også hyrdestunder.
Og tenk at det skulle være så lett?! Jeg som var sjalamatør for et par-fem måneder siden er blitt rene eksperten: Folk kommer bort til meg og spør. Meg?!

Etter en ukes reise og opphold i Spania er jeg altså ferdig med sjalet Swallowtail Shawl. Bare jeg får kommet meg hjem skal det blokkes (hm ...) og fotograferes før det sendes ut i den vide verden for å stå på egne ben.

3 kommentarer:

  1. Anonym23.5.07

    Har du vært i Spania, din heldiggris?!!
    Gleder meg til å se sjalet, da. Ikke glem å ta det bildet!

    SvarSlett
  2. Høres ut som du storkoser deg - fortsett med det :-)

    SvarSlett
  3. Heldig du er som har vært ute og reist :) Gleder meg til å se det ferdige sjalet!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...